Review zonnebrandcrème

dinsdag 27 augustus 2013

Een beetje laat is het wel, I know! Maar toch, eind augustus en begin september kan het ook nog best warm zijn!

Zonnebrandcrème, ik denk dat iedereen dit wel eens gebruikt. Als de zon schijnt is het off course belangrijk dat je je goed insmeert. Vandaag review ik de zonnebrandcrème van NO-AD. Ik ben benieuwd!






































lees snel verder voor mijn review






De verpakking vind ik er niet geweldig uitzien. Ik vind het een beetje saai. Ik hou wel van een wat modernere, strakkere verpakking.  Nee ik ben hieer niet zo’n fan van! Maar heel erg vind ik het niet, I mean de verpakking is niet het belangrijkste!



































Deze zonnebrandcrème heeft het bescherming factor 30. Ook is hij waterproof. Deze zonnebrandcrème werkt een beetje zoals bodylotion, hij smeert makkelijk en is niet te dik, dat vind ik erg fijn. Wat ik wel een beetje nadeel vind is dat de geur een tijdje blijft hangen, je ruikt hem dus best wel. De zonnebrandcrème heeft mij wel goed beschermd, ik ben niet verbrand. (En dat terwijl ik naar het strand ben geweest!). Normaal verbrand ik redelijk snel.




































Deze zonnebrandcrème is voor 4,99 te koop bij (o.a. ?) Kruidvat. En er zit 100 ML in. Een lekker budget product dus!

Mijn cijfer voor deze zonnebrandcrème is een 7,6


liefs, Danielle

1 opmerking:

  1. Leuke review! Ik gebruik deze zelf ook en vind hem ook heel fijn! En lekker budget ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥