Nice spots of my room

vrijdag 20 september 2013



Leuke plekjes, op je kamer, plaatsen waar je blij van wordt. Ik denk dat bijna iedereen die wel heeft in zijn/haar kamer. Ik heb ze in ieder geval wel. Vandaag zal ik mijn: leuke, fijne plekjes uit mijn kamer laten zien!
 


Mijn deur, ik heb er van die schoolbord stickers opgeplakt. Met door mijn zusjes getekende smileys :D.

lees snel verder.







Mijn kaptafel. En vooral, mijn stash ♥. In het bovenste laatje zit nagellak en die eronder andere make-up in het kleine ladenkastje erboven op zitten allerlei nagelspullen en dat soort dingen. Voor de rest ligt er veel troep op mijn kaptafel.




Mijn bureau + radio en pennen enzo. Ik heb echt heel veel lege pakjes, blikjes en potjes. Ik had ze steeds maar staan en wist niet wat ik er mee moest dus ik dacht, laat ik ze op mijn bureau zetten met mijn pennen, potloden stiften, schaar en andere spullen.
Mijn sieraden ♥. Ik hou van sieraden, inmiddels is mijn sieraden plankje alweer bij gevuld. En een stuk voller. Ik heb mijn sieraden plankje zelf gemaakt.

Mijn wekker, deo, ring, en andere spullen heb ik op een plankje naast mijn bed staan. Handig! Dan heb ik alles makkelijk 's ochtends bij elkaar. normaal ligt mijn borstel er ook nog bij.



Mijn kleding kast. Meestal is mijn kleding kast een grote troep maar nu is het redelijk opgeruimd.


Dit waren mijn leuke plekjes van  mijn kamer. Wat zijn jou favoriete plekjes in je kamer?

liefs, Danielle



1 opmerking:

  1. Ik heb eigenlijk een beetje dezelfde favoriete plekjes. Bij mij de deur omdat daar een grote spiegel opzit haha (:
    x Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥