Parfumstash!

donderdag 12 september 2013


Vandaag laat ik jullie mijn parfum stash zien, heel groot is hij niet, maar toch! Als eerste, ik draag niet zo vaak parfum. Ik weet niet waarom, ik denk er eigenlijk nooit aan. Alle parfum die ik heb, heb ik gekregen voor bijvoorbeeld mijn verjaardag.

 Alle parfum flesjes, zonder dop.

lees snel verder






Laat ik maar gelijk beginnen met mijn favoriet: Oilily prune lilly gold. Deze heb ik van mijn beste vriendin gekregen. Ze had hem van iemand gehad voor haar verjaardag maar omdat ze er allergisch voor was kreeg ik hem, lucky me! En, sowieso ik vind het altijd een plus punt als een parfum flesje er leuk uit ziet, ik weet niet wat het is maar ik vind dat gewoon leuk!

De tweede, indigo stripes & squares. Deze parfum heb ik voor mijn verjaardag gekregen in een leuk pakketje maar heel lekker vind ik hem niet, mijn zusje leent hem vaak. Zij vind hem wél lekker ruiken.

Deze parfum zat ooit in een doosje, waar ook de naam op staat. Maar ik ga niet alle doosjes van producten die ik heb gekocht bewaren dus jammer genoeg weet ik nu de naam niet…. Deze parfum vind ik echt NIET lekker ruiken, ik gebruik hem meestal voor kranten nail art :D

De vierde parfum die ik jullie laat zien is JUST ORANGE. Ik kreeg hem voor mijn verjaardag van mijn zusje, ze had hem zelf uitgezocht (ze was ZOOOO trots :D). Ik gebruik hem niet zo vaak maar ik vind hem best lekker ruiken.

Een sample, hij is bijna leeg, het papiertje is er af en ik heb hem al heel lang. Oké dit zegt genoeg, heel lekker vind ik hem niet ruiken. Ik neem hem altijd mee op vakantie dat vind ik handig lekker klein :D.

Zoet, dat is het enige woord wat ik voor deze parfum van vogue kan gebruiken. Eerst vond ik hem wel lekker maar het laatste half jaar heb ik hem echt nooit meer op gehad. Te zoet voor mij!



Wat is jou favoriete parfum?

Liefs, Danielle

2 opmerkingen:

  1. Leuk om je parfumstash te zien! Ik heb nog minder parfum dan jij hoor, ik snap ook niet dat er meiden zijn die hun flesjes op kunnen maken voor ze over datum gaan terwijl ze 20 flesjes hebben... Mijn lievelingsparfum is wel een hele dure, namelijk Ange ou Démon van Givenchy. Maar hij is wel heel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hé, dan denk ik altijd: spuit je dan 3x per dag nieuwe parfum op ofzo? Het lukt mij nooit om een parfum flesje leeg te maken. Nou ja, van die testers dat lukt nog wel maar anders echt niet!
      liefs, Danielle

      Verwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥