Review || Lush zeepje Rock star

maandag 30 september 2013


Zeep en douchegel, ik hou er van. Ik won een win actie bij http://blog-ditendat.blogspot.nl/ daar in zaten ook 4 (!) verschillende stukjes lush zeep! Super leuk natuurlijk, je kan wel begrijpen dat ik super blij was! Vandaag review ik een van zeepjes, genaamd Rock star.


Ben je benieuwd? Lees dan snel verder voor het review

Dit zeepje is roze, niet fel roze hoor gewoon tja…  Gewoon zoals je kan zien op de foto! (haha). In het echt is de kleur nog iets anders maar hé, ik review dit zeepje gelukkig niet over de kleur (pfff dat zou wat zijn, beetje je saai ook denk ik). Nou ja, genoeg gezeur over de kleur nu over het zeepje!!

Ik was natuurlijk al helemaal nat toen ik het zeepje gebruikte, het zeepje dus ook. Hij schuimde heel goed en er kwam roze schuim van af!! <3.  Ik vind dit zeepje echt SUPER lekker ruiken! En een groot voordeel de geur blijft lang hangen. Ik had ’s middags gedoucht en ’s avonds rook ik de zeep nog steeds redelijk goed. Ook wilde mijn zusje de laatste tijd steeds na mij douchen, omdat ze de douche zo lekker vond ruiken, haha. Wat natuurlijk ook belangrijk is, deze zeep maakt mijn huid goed schoon én lekker zacht! Wat ik wél altijd een nadeel vind aan zeep in het algemeen is dat ze zo glibberig zijn en dus steeds –whah oeps oh nee niet alwéér – uit je handen vallen.

Het cijfer wat ik aan deze zeep geef is een tromgeroffel

Cijfer:8,7

Wat vinden jullie van het merk lush en wat vinden jullie van zeepjes (in het algemeen)

Liefs, Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥