Review || Dove crème mousse

dinsdag 10 september 2013



Vandaag review ik een product van dove: de dove crème mouse.

Het is een douche crème een soort van douchegel dus. Ik ben heel erg benieuwd naar dit product, normaal gesproken vind ik dove een fijn merk dus hopen dat ook deze fijn is!

Ben je benieuwd? lees snel verder!

Als eerste, de verpakking ik vind de verpakking van dove er altijd mooi uit zien. Het ziet er best wel luxe uit, als je het mij vraagt. Op de achter kant staat ook wat informatie over de douche crème. Wat ik ook wel handig vind is dat de opening aan de onderkant zit, dan loopt alles namelijk ook naar de onderkant en krijg je het laatste beetje er makkelijker uit! Op de verpakking staat dat de crème parelmoer kleurig is,  daar ben ik het wel mee eens. De crème is een beetje wit met glinstering, parelmoer kleurig dus. Ik vind het hee leuk detail maar als hij gewoon wit had geweest had ik het ook prima gevonden! 

En nu over de crème zelf! Ik vind de crème erg lekker ruiken maar hij is wel een beetje dik. Heel erg vind ik dat niet, hij smeert heel goed uit en je heb helemaal niet veel nodig. Naast het feit dat hij lekker ruikt maakt hij mijn huid ook goed schoon én wordt mijn huid er heerlijk zacht van. Hij werkt eigenlijk ook een soort van als een bodylotion (vind ik), handig dus! Ik Ben heel erg tevreden over deze douche crème.
Pluspunten

+ Mooie verpakking
+ Ruikt lekker
+ Maakt mij goed schoon
+ Maakt mijn huid heel zacht.
+ Een soort van bodylotion en douchegel in een.
+ Handige verpakking

Zo, dat zijn een heleboel pluspunten maar zijn er ook minpunten?

Pinpunten
-Een beetje dik (al vind ik dat ook wel fijn)


Cijfer: 9

Zou ik dit product opnieuw kopen? Ja, zeker, ik vind hem heel fijn!


Wat vind jij van dove producten?


Liefs, Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥