10 reasons why we love Autumn || Do we?? Yes offcourse!!

vrijdag 18 oktober 2013

Normaal gesproken zou er vandaag om 7 uur al een artikel online staan maar helaas had ik gisteren geen tijd meer om een artikel in te plannen vandaar dat er nu toch nog een online komt!

De herfst is inmiddels al weer een tijdje bezig, veel mensen vind de herfst altijd  'stom', vandaag ga ik jullie 10 reden geven waarom de herfst JUIST leuk is!



1: Al die blaadjes, ik hou van die mooie gekleurde blaadjes!

2: Herfst stukjes maken, eerst mooie bladeren, kastanjes en andere herfst dingen zoeken en ze dan mooi in een schaaltje leggen of op zo'n stro krans van de Action plakken!

3: HERFSTVAKANTIE!!!! Vandaag is mijn herfstvakantie ein-de-lijk begonnen! I love autumn break, echt ik hou eigenlijk gewoon sowieso van vakantie maar IK HEB VAKANTIEEEEEEE

4: De leuke tv programma's komen weer op de tv! In de zomer zijn er minder leuke tv programma's (bijna allemaal herhalingen) maar in de herfst beginnen de leuke programma's weer! Zelf kijk ik niet zo vaak tv maar toch....

Ik heb snel op paint even een leuk plaatje gemaakt.....

5: Weer tijd hebben voor dingen die je in de zomer nooit deed, simpel weg omdat je dan veel buiten bent! In de herfst heb je weer meer tijd voor andere dingen!

6: Je kunt al je leuke winter en herfst kleding weer uit de kast halen! ENNN what's more: Nieuwe kleidng shoppen!!

7: lekker knus op de bank zitten in je pyjama!

8: Het herfst eten en drinken! Oké, ik hou echt van warme chocolademelk mmmmm :). In de zomer kun je mij raar noemen, ik bedoel wie gaat er nu als het 30 °C is warme chocolade melk drinken (behalve ik dan ) Niemand. In de winter en herfst kun je mij niet raar noemen als ik warme chocolade melk drink :D

9: Kerst, sinterklaas, oud en nieuw het komt allemaal weer dichter bij!



10: Just accept it! Hey, het is herfst, accepteer het gewoon, je kan er toch niets aan veranderen. Je kunt je energie besteden aan jezelf irriteren en chagrijnig zijn omdat het regent-waait-én ook nog koud is  maar je kunt je energie veel beter besteden!


Enne, ik zou ook wel drie blogposts kunnen schrijven waarom de herfst zo stom is! Maar hey, we blijven positief! WE ALL ♥ AUTUMN!!


liefs, Danielle

5 opmerkingen:

  1. Nice post!!! thank you so much for your visit! I follow you with GFC and Bloglovin!!
    and I added you by g+ too! I'm very happy if you do the same.
    Have a good week!! and my g+ for your post!!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    Besos, desde España. Marcela♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. great post!
    now following your lovely blog on bloglovin :)
    xx

    follow back? - the urban eye

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk om te lezen, lekker knus op de bank met een kopje warme chocolademelk vind ik heerlijk.!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen, ik ga direct een warme chocolademelk maken! Love it <3

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥