25 things tag!

donderdag 10 oktober 2013


Vandaag het ik een leuke tag, de 25 questions tag, ik ben benieuwd naar de vragen. Veel lees plezier!


Heb je huisdieren?
Ja, een parkiet en heel veel kippen.


De kippen, het gaas zit er wel tussen. Ik had nog geprobeerd om een foto te maken door in het hok te staan, maar wij hebben nog al tamme kippen en ze sprongen dus gelijk boven op me :D. Als ik ze weleens voor ook. Maar het is ook super leuk hoor dat ze zo tam zijn! ze eten zelfs uit mijn hand.

Noem 3 dingen op die het dichts bij je liggen

Het toetsenbord van de computer, een rode pen en een knutselwerkje van mijn zusje.


Hoe is het weer op dit moment?

Lekker, ongeveer 18 graden en het zonnetje schijnt.


Rijd je auto? Zo ja heb je al eens een ongeluk gehad?

Nee, ik ben pas 14 :D.


Lees snel verder!!!



Hoe laat stond je vanmorgen op?

Om half acht…..
Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?

Gisteren avond

Wat is de laatste film die je hebt gezien?

Spijt.

Wat staat er in je laatste smsje?

‘Op welk knopje moet je nou drukken?’ Ik was een taart aan het bakken maar begreep niet helemaal hoe de oven werkte dus ik stuurde mijn moeder even een berichtje.

Wat is je ringtone?

Uhhh ik heb geen idee hoe die heet, het is gewoon zo’n standaard deuntje dat al op mijn mobiel stond

Ben je wel eens in een ander land geweest?

Ja, al meerdere keren. Engeland is absoluut mijn favoriet.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ik heb deze foto gemaakt toen ik in Londen was, ik vind hem best mooi gelukt!
 
 
Hou je van sushi?

Nee, niet echt.

Waar doe je je boodschappen?

Mijn moeder doet altijd boodschappen, meestal bij de Digros.

Heb je ooit medicijnen genomen om sneller in slaap te vallen?

Nee.

Hoeveel broers/zussen heb je?

Ik heb 3 zusjes

Heb jij een gewone computer of laptop?

Ik heb een gewone computer, daar zit ik nu achter

Hoe oud word je op je volgende verjaardag?

15!

Draag je contactlenzen of een bril?

Nee. (wel een zonnebril :D)

 
 
 
 
 
 
 
 
 Mijn zonnebril!
 
 
 
Verf je je haar?
Nee

Vertel iets over je planningen vandaag?

Ik ga nog even bloggen, en dan naar bed J. (het is nu ik dit schrijf avond)

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Ehhh, ik weet niet. Dat hou ik eigenlijk niet bij….. Jullie wel dan?

Wat is de perfecte pizza?
Gewoon lekker simpel met ham, kaas, tomaat, ui en dat soort dingen het liefst zelf gemaakt. MMMMM.

Wat vind je lekkerder hamburgers of cheeseburgers?

Ik vind het allebei wel lekker maar ik denk dat ik dan toch voor de cheeseburger ga.

Heb je wel eens een nacht doorgehaald?

Nee (uhh ik ben 14).


Wat voor kleur ogen heb je?

Blauwig.

Proef jij het verschil tussen Pepsi en Coca Cola?

Ooit deden we op school een test. Je kreeg drie bekertjes en dan moest je raden welke het was. Toen had ik het wel helemaal goed (er waren 3 soorten Cola). Maar ik hou niet zo van Cola.

 

Ik vond er wel aparte vragen bij zitten, en ook moeilijke maar ik vond deze tag wel leuk.

 

Liefs, Danielle

3 opmerkingen:

  1. Leuke tag, leuk om je antwoorden te lezen! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥