Blog update || Nieuwe pagina op mijn blog: Jouw site/blog || nog 3 volgers en dan winactie!! || en meer!!

woensdag 16 oktober 2013


Een heleboel nieuwtjes en ideeën vandaag!


- Nieuwe lay out, de header is het zelfde gebleven maar de achtergrond enz. is veranderd. Ik zit er aan te denken om de header ook te veranderen maar daar ben ik nog mee bezig. Wat vinden jullie er van?? Wat zal ik doen??? Tips zijn welkom!


-  Zoals je misschien wel gezien hebt is er een nieuwe pagina op mijn blog!  klikkkkkk
Op die pagina staan leuke blogs/sites. Als je wil dat ik jou blog ook op de pagina zet, laar dan een reactie hier achter met een link, ik zou het ook leuk vinden als je mij even volgt op bloglovin. Ik zal dan zo snel mogenlijk jou site bezoeken en hem in het lijstje er bij zetten!

-  Ik ben ook van plan om af en toe blogs 'in de spotlight' te gaan zetten. De laatste tijd zie ik het best vaak op blogs en het lijkt mij ook wel leuk om te doen! Sorry mensen die ik nu een beetje na aap :( .
Hoe ik het wil gaan noemen weet ik nog niet, maar dat zie ik nog wel! (ideeën voor een leuke naam zijn welkom)

-  Ik ben ook van plan om een Q&A te gaan houden

-  Ik heb nu ook een Translate functie op mijn blog gezet!

-  Ik wil misschien een enquête maken, zo kan ik mijn blog verbeteren!

-  Ik heb al meer dan 1000 pageviews met mijn blog!!!!!! jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :)

-  Ennnn ik hoef nog maar 3 volgers op bloglovin  en dan heb ik 20 bloglovinvolgers en dat betekend:





liefs, Danielle

4 opmerkingen:

  1. Leuke nieuwtjes allemaal! Ik ben benieuwd naar de blogs die jij leuk vind! Ik zou er ook wel bij willen, kijk maar eens op http://www.ikbenisabel.blogspot.nl/ :) Ik volg je al op bloglovin.
    Liefs, Isabel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daniëlle ☺

    Ik zag dat ik je nog niet volgde via Bloglovin --> shame on me!! Dus bij deze ☺

    Je zit vol met ideeën. leuk hoor!!

    groetjes Corine
    www.spontaanspreken.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke veranderingen :-) Succes met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen allemaal! Leuk dat je blogs misschien in de spotlight gaat zetten. Dat vindt ik altijd heel erg lief van bloggers. Je mag altijd een keertje langskomen op www.lightbluedream.wordpress.com Ik volg je al op bloglovin (:
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥