Outfit inspiratie || Webstash

dinsdag 8 oktober 2013



Een tijdje geleden kwam ik de web stash tegen, en WAT VERKOPEN ZE DAAR EEN LEUKE SPULLEN!!!! Echt, je wordt er super hebberig van! Bij elk product begon ik outfits samen te stellen in mijn hoofd en toen dacht ik, waarom laat ik niet gewoon een aantal outfits aan op mijn blog zien? Ik heb een aantal collages gemaakt en vandaag laat ik ze aan jullie zien!



Het is herfst, de winter komt er aan kortom: Tijd voor truien, sweaters en andere warme kleding. Deze trui is lekker warm maar ook nog hartstikke leuk! Ik ben zelf helemaal fan van oorbellen, en heb er dus ook oorbellen bij gezocht. Ik draag bijna altijd een horloge en armbandjes, maar dit horloge is gewoon de combinatie, allebei in een, echt leuk! Ik heb er ook nog een leuke haar accessoire bij gezocht, bij  Webstash  hebben ze ook echt leuke dingen voor je haar!



€3,20 - Galaxy Legging €17,95 - Legging Suede baroque Zwart (S) €14,95 - Armbandje bowknot strik    €4,95 - Tas, zwart met studs €35,95


Dit is niet echt een outfit, maar deze accessoires vond ik allemaal bij deze twee leggings passen. Ik denk dat het het leukste is om bij deze leggings. Een super leuke ketting én een horloge in een, super dus! Ook de tas vind ik erg leuk, ik houd echt van tassen, en deze vind ik echt super!

Voor deze blouse is het nu eigenlijk wel een beetje te koud, maar hij is toch wel echt heel leuk, ook de clutch vind ik erg leuk. Maar wat ik écht nog het allerleukste vind zijn die armbandjes wel, er staan leuk teksten op ook de love ring vind ik erg leuk.


Armbandje 'LOVE' goudkleurig   5,95 - Ringen 'Wish' los/set 8 varianten  3,15 per stuk -  Wikkel strand jurkje WIT 12,95 - Clutch gebroken wit met ketting   14,95


Alweer iets zomers, maar zo'n jurkje is ook echt super leuk voor een feestje. De clutch vind ik ook heel leuk. De ringen met teksten zijn ook wel echt heel leuk. Het is ook leuk om zo'n ring aan iemand cadeau te geven. Het love armbandje is ook leuk in combinatie met de ring die ik hier boven al liet zien. 



ook verkopen ze bij  http://www.webstash.nl/  een goodie box, daar zitten twee tot zes accesoires in, en de box heeft een waarde van€50,- .



Wat vinden jullie van web stash ??

liefs, Danielle





1 opmerking:

  1. Sieraden en tassen... ♥ it!!!

    Ik vind het een leuk artikel en wordt er erg hebberig van haha ☺

    groetjes Corine
    www.spontaanspreken.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥