Volg jij mij al op Twitter? || Tip: vanavond 1+1 gratis op alle make-up!

woensdag 20 november 2013

Jullie kunnen mij nu weer volgen op twitter, ik had al een twitter account voor mijn blog maar daar was iets mee misgegaan, ik weet niet wat maar ik kon niets tweeten, daarom heb ik maar een nieuw account aan gemaakt! Mijn account is @MadebyDanielle_   Ik volg jullie terug! Mijn twitter acount staat ook in de side bar, je kan daar dus ok gewoon op klikken!




Ook heb ik nog een leuke tip, bij Kruidvat is er vanavond een koopavond, met 1+1 gratis op alle make-up!


http://www.kruidvat.nl/domains/default/pages/content/s2/2013-47-heerlijkavondje.aspx 








Liefs, Danielle

1 opmerking:

  1. Helaas moet ik deze actie overslaan, lig namelijk ziek op bed, meh :c

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥