Christmas tag

vrijdag 13 december 2013

Dit artikel had al op donderdag online moeten komen maar ik had hem helaas niet goed ingeplant (ik had 22-12-13 gezet inplaats van 12-12-13 ), morgen komt er ook gewoon weer een artikel online hoor!


Kerst, I love it, en toen ik deze tag tegen kwam besloot ik hem ook te doen! Wij hebben de kerstboom vandaag (woensdag) neer gezet en ik ben al helemaal in de kerst stemming ♥♥

Wat is je favoriete kerstfilm?

Ik kijk sowieso niet heel vaak kerstfilms maar ik vind home alone wel erg leuk!

Wat is je favoriete kerstkleur?
Ik vind rood en groen wel goed bij kerst passen en alles wat glimt, ik denk dat rood (of rood glimmend, nog beter :D) het leukste vind.

Vind je het leuker om lekker in je pyjama te blijven of om je mooi aan te kleden voor Kerst?
Mooi aankleden vind ik dan wel leuker, maar niet te overdreven hoor!

lees snel verder ♥




Als je iemand 1 cadeau zou mogen geven dit jaar, wat zou het dan zijn?
ohhh, dat is echt een moeilijke vraag ik heb geen idee, maar ik denk dat ik er dan een aan mijn vader een moeder geef ♥

Open je je cadeaus op kerstavond of kerstochtend?
Niet, wij vieren geen kerst met cadeautjes, ik heb een zusje dat nog in sinterklaas geloofd en wij vieren dus sinterklaas!

Wat doe je graag tijdens je kerstvakantie?
Bakken, bloggen, creatieve dingen heel veel!

Heb je kerstwensen?
Nee, niet echt 

Heb je ooit een speculaashuisje gebouwd?
Nee ook niet.

Wat is je favoriete kerstgeur?
Dennengeur, haha, nee ik heb niet echt een favorieten kerstgeur

Wat is je favoriete kerstgerecht of snack?
Lekkere zelf gemaakte salade.

Welke feestdagen vier je?
Veel, o.a. kerst.

Wat doe je voor de feestdagen dit jaar?
Eerst lekkere dingen maken, I love it en het daarna op eten ook nog leuker!

Wat is je favoriete kerstdrankje?
Warme chocolade melk, maar dat is niet echt een kerst drankje, dat is gewoon mijn favoriete (winter) drankje 

Candy cane of speculaasmannetje?
Speculaas mannetje ik ben niet zo'n zoetekauw.

Wat is het gekste kerstcadeau dat je ooit hebt gekregen?
Zoals ik al zei vieren wij geen kerst met cadeautjes maar mijn gekste cadeau wat ik ook gekregen heb is een prinsessen teken set toen ik 12 werd, daar was ik toch wel een klein beetje heel erg te oud voor haha, mijn zusje is nu net negen en vind prinsessen al niet meer leuk.

Wat is je favoriete kerstliedje?
Moeilijke vraag ik vind heel veel kerst liedjes wel leuk, als ze maar lekker vrolijk zijn (maar dat zijn de meeste kerstliedjes wel) 

Heb je weleens een sneeuwpop gemaakt?
Ja tuurlijk!! (wie niet)

Wat is je favoriete winterparfum?
Ik gebruik sowieso niet echt vaak parfum ik heb dus ook niet echt een favoriete winterparfum 

Wat staat bovenaan je kerstlijstje?
Oké, ik heb het nu wel door hoor, deze tag discrimineert mensen die geen kerst met cadeautjes vieren haha. Nee hoor, deze tag is waarschijnlijk uit America ofzo en daar vieren ze natuurlijk juist kerst met cadeautjes maar voor iedereen die het nu nog niet weet: ik vier kerst zonder cadeautjes (wij vieren sinterklaas)

Wat is het meest belangrijke voor jou tijdens de feestdagen?
Dat iedereen blij is, gezelligheid en samen zijn


Hebben jullie ook zo'n zin in kerstmis??

liefs, Danielle


4 opmerkingen:

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥