Een scroll to top button op je blog zetten!

donderdag 5 december 2013

Zien jullie dat pijltje rechts in het hoekje? Ja? Goed zo, :) Als je daar nu op klikt dan ga je terug naar de boven kant van mijn pagina. Vandaag zal ik jullie laten zien, hoe ik de scroll to top button (want zo heet tie) op mijn blog heb gezet, kijk je mee? Heel moeilijk is het niet hoor, je begrijpt het zo! (hé, zelfs ik computer kluns begrijp het haha)

De site die je hier voor nodig hebt is: http://www.scrolltotop.com/


Als het goed is zie je o.a. dit op deze site.

Je kiest een van de scroll to top buttons uit en kopieert de code dit doe je door op het vakje te klikken en dan op de rechtermuisknop en op kopiëren te drukken.

Nu ga je naar bloggernaar je blog. Aan de linker kant zie je dan als het goed is dit

































Vervolgens klik je op sjabloon, dan zie je dit:
















Vervolgens klik je op HTML bewerken en dan zie je dit:, het is de HTML van je blog




Nu moet je opzoek naar </body> of in iedergeval het woord body. daar net boven moet je de code zetten, bij mij staat dit woord ongeveer bij nummer 645 (aan de linkerkant staan nummers :D)
Kijk nu even op je blog of het helemaal goed is gegaan!

Als je nu nog vragen hebt dan weet ik het ook niet meer mag je die natuurlijk stellen haha!

Liefs, Danielle












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥