I ♥ Snail mail! || wat is snailmail || snail-mail inspiratie

vrijdag 27 december 2013

Als je na het lezen van de titel dacht: I ♥ wattes?? I ♥ snail mail. Vertaalt in het nederlands: ik hou van slakken post. Niet veel duidelijker? Never mind, ik zal in dit artikel uitleggen wat Sanil-mail is en waarom het zo super leuk is!

Wat is het nou?

Als je het opzoekt in het woorden boek (ik zocht het in het online woordenboek op) zeggen ze: brievenpost.
Snail-mail is eigenlijk het versturen van leuke brieven met vaak allerlei leuke kleine cadeautjes prulletjes, enveloppen, labels en meer.

lees snel verder voor meer foto's en leuke snail mail dingen!

In dit artikel zal ik wat leuke foto's van snail-mail dingen die ik gehad heb of verstuurd heb.


Leuke kaarten, deze kreeg ik in een snail-mail en ze zijn echt leuk!

Ook wordt er bij snail-mail veel versierd met washi tape, -papier plakband met een printje- Ik vind washi tape echt leuk!! Deze twee rolletjes washi tape won ik in een winactie!


Een grappig peertje met washi tape versierd, hier in zat een thee zakje super creatief toch?


Ik vind het zelf altijd leuk om enveloppen te maken / versieren, deze heb ik zelf gemaakt, verder in dit artikel nog meer over deze envelop 


Vaak worden er leuke goodies, onzin dingen bij de snail mail gedaan, kaarsjes, sleutelhangertjes en andere onzin dingen die toch leuk/soms handig zijn!


Leuke verpakkingen zoals dit zakje. Deze kreeg ik en, I love it!!


Enveloppen weer, ja je moet je brief (snail mail dus) ergens in versieren hé!!



Ik maak vaak zelf labels hier een aantal zelfgemaakte labels maar ze zijn nog niet af, er moet nog een gaatje in en misschien een leuk touwtje :D.


close up-je


A little overview van een deel van mijn snail-mail verzameling

Waarom vind ik snail-mail zo leuk?
Ik vind snail mail super leuk omdat ik mijn creativieteit er lekker in kweit kan en ik mensen blijk kan maken met mijn creaties! Ik hou ook van schrijven, zoals jullie misschien wel weten. Bij een snail-mail hoort natuurlijk een brief dus 1 en 1 is 2 :)


En daar is tie weer, de envelop. Ik heb nu namelijk 60 bloglovin volgers (jeeeeej) -en ik vind het ook gewoon super leuk om iets weg te geven- houd ik een winactie maar daar over binnenkort meer :)

So, stay tuned!


xxx Danielle

1 opmerking:

  1. Ik had hier eigenlijk nog nooit van gehoord! Postcrossing ken ik dan weer wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥