Liebster award #2

dinsdag 24 december 2013

Vandaag deel twee van de liebster award ik werd al door http://ikbenisabel.blogspot.nl/ genomineerd en daarna werd ik genomineerd door http://hierisjanne.blogspot.nl/ vandaag beantwoord ik de vragen van Janne.

Dit waren de vragen van Janne







1. Waarom ben je een blog begonnen?
Ik vind schrijven erg leuk en las een aantal blogs toen besloot ik om zelf ook een blog te beginnen omdat het mij wel erg leuk leek!

2. Wat is je lievelingsboek, eten, dier en kleur?
Mijn lievelingsboek is denk ik de Voorspelling van Marcus Sedgwick, maar Zwijgplicht van Helen Vreeswijk vind ik ook een leuk boek.Mijn lievelingseten is Macaroni. Ik heb niet echt een favoriete dier, ik vind heel veel dieren leuk/lief/schattig/mooi. Mijn lievelingskleur is Blauw, mijn kamer is ook lichtblauw!

3. Welke tijdschriften lees je?

Ik vind de girlz en de Cosmo girl allebei  leuk!

4. Draag je make-up? Zo ja, wanneer begonnen, welke spullen? etc.
Nagellak sowieso, daarmee begon ik ongeveer in groep acht, en mascara soms.

5. Heb je huisdieren? Zo ja, wie, wat?
Ja we hebben een parkiet en een heleboel kippen!

6. Hou je een dagboek bij?
Nee, Ik heb het wel eens gedaan maar nu niet meer, ik heb er geen tijd voor ook.

7. Doe je wat voor Serious Request? Zo ja, wat, hoe, wanneer? etc.

Ja, we hebben op school geld in gezameld voor Serious Request.

8. Hoe denk je over jezelf?
Hmmm, moeilijke vraag zeg! Ik vind mezelf een rustig, creatief, gezellig meisje! Moeilijk om zoiets over je zelf te zeggen. Wat vinden/denken jullie van mij?

9. Wat vindt je de gezelligste tijd van het jaar?
November/december. In november ben ik jarig en in december is het kerst dus dat is natuurlijk super gezellig!

10. Wie is je grote ''held''?
Ik heb niet echt een grote held.....

11. Van welke soort muziek hou je?
Gewoon top 40 muziek, ik heb niet echt een bepaald gerne muziek wat ik echt van houd ofzo. Ik luister eigenlijk helemaal niet zo vaak naar muziek ook....

12. Wat vindt je van school?
Nou, ik heb liever vakantie maar ik ga ook niet met tegen zin naar school.

Voor de 11 feitjes, 11 genomineerde en de 11 vragen moet je even in  DIT artikel kijken


Liefs, Daniëlle

3 opmerkingen:

  1. Ik vind dit ook een hele gezellige tijd van het jaar :-) Enne: ik ben ook gestopt met het bijhouden van een dagboek. Ook teveel werk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥