Winterse nail art || Gastblogster Isabel

zaterdag 14 december 2013


Hoi iedereen! Mijn naam is Isabel, ik blog zelf op mijn blog www.ikbenisabel.blogspot.nl, en eens in de twee weken op zaterdag verschijnt er hier een artikel van mij. Een artikel over nagels om precies te zijn!


Ik ga deze keer een leuke, winterse nail art maken: een pinguïn!


























Lees snel verder

Wat heb je nodig?  

 





















·        Donkere kleur nagellak (Bourjois Paris, nr. 33).
·        Zwarte nagellak (Maybelline Color Show, nr. 677 Blackout)
·        Witte nagellak (Golden rose, nr 03).
·        Oranje nagellak (Etos, oranje met nail art kwastje).
·        Een dottingtool (Maybelline, nail art setje)
Stap 1: 
Lak al je nagels behalve je ringvinger in de donkere kleur. Ik gebruikte deze donkerpaarse glitterige lak van Bourjois Paris, maar elke andere kleur is natuurlijk ook mogelijk.De overige nagel van je ringvinger lak je zwart.

























 







Stap 2: Maak met wit op de zwarte nagel een soort kegel. De vorm is een beetje lastig uit te leggen, kijk maar gewoon op de foto. 

 






















Stap 3: Pak de dottingtool en de oranje nagellak en zet twee dikke stippen onderaan het witte stuk. Zet ook een wat kleinere uitgerekte stip iets boven het midden.Mijn oranje nagellak is dan wel met een striper (dun nail art kwastje) maar die heb ik niet gebruikt. Het is gewoon de enige oranje nagellak die ik heb J.

 






















Stap 4: Maak de dottingtool schoon en zet deze keer met de zwarte twee kleine stipjes boven het oranje stipje: dit worden de oogjes.

 























En dat is het! Ik vind het er erg leuk uitzien, en het is ook niet moeilijk om te maken, superleuk dus!


 






























Tot de volgende keer,
Liefs, Isabel 

6 opmerkingen:

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥