DIY || Super makkelijk armbandjes vingerhaken!

donderdag 30 januari 2014

Ik maak vaak zelf armbandjes, en het liefst met niet al te ingewikkelde dingen, I love it. Vandaag laat ik zien hoe je simpel maar Oh-zo leuk armbandjes kunt vingerhaken! Het is zo makkelijk je kunt het altijd en overal doen (zelfs tijdens een saaie les) het is snel en makkelijk!

Vandaag zal ik het dus uitleggen, met veel foto's en een beetje tekst

Wat heb je nodig?

Wol, draad, touw, een slinger, het snoer van de oplader van je mobiel, I really don't care maar ik adviseer je om gewoon wol te gebruiken ;)



We beginnen met de begin knoop!


















1: Leg het draad voor je neer / houd hem gewoon vast


















2:  Vorm een lus door het draadje er over heen te leggen 

3: vouw het lusje over je draadje, kijk maar goed naar het plaatje! Leg het lusje over de lange kant van je daad 






4: Nu trek je aan het draadje in het midden van je lusje.

5: Je begin knoop is nu klaar!

6: Nu leg je het lusje over het (langste) touwtje heen en trek je hem door het lusje heen.

Even voor de duidelijkheid: het lusje (boven aan op deze foto) leg je over het touwtje heen, en je trekt er aan. Als je het lusje iets kleiner wilt maken trek je een beetje aan het touwtje (de langste) maar niet te hard, anders trek je alles wat je er voor hebt gemaakt uit- oeps!-.

7: Je herhaald stap 6 tot dat je het armbandje lang genoeg vind.

8: Nu trek je het langste touw door het lusje heen, LET OP: Er dóór heen zoals op de foto, niet gewoon aan het langste touwtje trekken! Anyway, je trekt hem er dus dóór heen en trekt tot dat het lusje weg is.


Nu is je armbandje klaar!
ieuw lelijke foto


Als jullie nog een vraag hebben, just ask
Als het niet helemaal duidelijk is, just tell dan maak ik er misschien nog een filmpje van, want het is echt super makkelijk!
Als je dit al wist, -big chance- leuk dat je dit artikel toch gelezen hebt haha

Als.... Nee, geen Als, ik zie net dat er Als, Als, Als staat, maar,
let er maar niet op hoor, beetje raar ben ik :p


Liefs, Daniëlle



3 opmerkingen:

  1. leuk! Ik ga dit zeker een keer maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt superduper easy volgens mij! ik ga er proberen van die bedeltjes tussen te knopen, ik heb echt super leuke buddhaatjes gezien op www.kralenhoekje.nl. Aaah ik heb er zin in

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥