Valentijns dag met Hema

maandag 20 januari 2014

Valentijns dag staat alweer voor de deur, en dat betekend dat alle winkels weer vol liggen met allerlei leuke Valentijnsdag spulletjes. Zo ook Hema, en laat ik nou net vandaag de 'collectie' voor Valentijnsdag van de Hema aan jullie laten zien!









Allereerst allerlei ballonnen, slingers en cadeau verpakkingen, leuk ik vind dat inpakpapier er wel heel leuk uit zien, dat is ook gewoon super leuk als het niet Valentijnsdag is!






Dit vind ik persoonlijk de leukste spulletjes! En ze kunnen ook eigenlijk allemaal als het niet Valentijnsdag is! Dat washi tape vind ik echt leuk! Ik zat zelf eerst even te kijken van ' huh wat is dat in het midden nou?' maar dat zijn dus sticky notes, weetje wel die dingen die je ergens op kan plakken, met zo'n plakkend randje! En ja die stempels vind ik ook wel heel erg leuk hoor! Die bloemen links kun je zelf maken, super leuk en ze blijven mooi!





En als laatste, FOOD. Je krijgt er al trek in als je er naar kijkt :). Gelukkig ga ik zo eten, geen taart, wel lunch ook lekker :). Ik hand nog nooit een chocolade letter in de vorm van een hartje gezien, leuk bedacht! Wie lust er nou geen tompouce? Deze vind ik er wel erg leuk uit zien, al is een gewone tompouce toch ook al roze (= Valentijnsdag kleur).

Het gebak is verkrijgbaar van 7 tot en met 14 februari.
De andere Valentijnsdag spulletjes zijn vanaf 20 januari in alle HEMA filialen verkrijgbaar. 

Ik zelf doe eigenlijk niets met Valentijnsdag, maar ik vond deze leuke spulletjes toch wel leuk om even aan jullie te laten zien!

Liefs, Daniëlle

5 opmerkingen:

  1. Oh dat ziet er allemaal leuk uit! Ik word vrolijk van al die hartjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hé, het ziet er allemaal zo vrolijk uit!

      Verwijderen
  2. Ziet er idd erg leuk uit. Dat eten ook zeg, jummie! Een valentijn tompouce lijkt mij ook wel wat:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er allemaal super leuk uit! Krijg al helemaal zin in Valentijnsdag (en ik heb niet eens een vriend haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, te leuk allemaal!!! Die washi tape.....daar word ik hebberig van. En inderdaad, het is niet alleen voor valentijnsdag. Ook leuk voor moederdag of voor gewoon een vrolijk of liefdevol momentje. Heel gaaf! (en snel naar de Hema morgen!)

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥