Mijn meest bekeken artikelen!

dinsdag 25 februari 2014

Vandaag bestaat mijn blog 6 maanden - een half jaar- YAY!!!!!

Vandaag laat ik jullie de meest bekeken artikelen zien, dit deed ik al eerder op de laatste dag van 2013:  http://madebydanielle.blogspot.nl/2013/12/vjif-leukste-artikelen-van-dit-jaar.html Spam je blog artikelen en winactie artikelen tel ik ook dit keer  niet mee, anders zouden er in dit overzichtje alleen maar spam je blog en winactie artikelen staan, ook een beetje saai!





Op nummer 6:

Het artikel waarin ik opzoek ging naar gasbloggers! 


Op nummer 5:

Dit artikel met mijn  redenen om van de herfst te houden werd net zo vaak bekeken als het artikel waarin ik gastblogsters zocht maar zeg nou zelf: Dit artikel is toch veeeel leukerd dan het artikel over gastbloggers? 




Maaaareeee, WAT-EEN-LELIJK-PLAATJE. ik heb hem zelf met paint gemaakt, maar mooi is tie niet :O



Op nummer 4





Dit artikel heb ik niet zo lang geleden geplaatst, het artikel waarin ik zei dat ik het The Day Zero Project ga doen!  


Op nummer 3


Naar dit artikel werd ook veel gezocht op google, als ik bij google analytics (daar kun je de zoek woorden zien). Een super goed artikel vind ik het niet als ik het nu zo terug zie, maar wel leuk dat tie zo vaak bekeken is :)

Op nummer 2

Het is voor mij echt een raadsel waarom dit artikel zo vaak bekeken is. Het is geen geweldig artikel, geen bijzondere foto's en ik vond de shampoo niet eens zo goed! Het kan zijn dat ook dit door google, komt want door het zoekwoord "neutrale shampoo" is ook een aantal keer naar mijn blog gelinkt. Dus dat zou mijn enige verklaring kunnen zijn, anders weet ik het ook niet.....


Op nummer 1



Van dit artikel begrijp ik het helemaal! DIY's vind ik zelf altijd wel leuk, en jullie blijkbaar ook :)
Dit artikel werd van deze 6 veruit het meest bekeken, leuk!




Liefs, Daniëlle

3 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen enne... gefeliciteerd met het halfjarige bestaan van je blog! XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met het half jaar bestaan van je blog! Leuk dat je de meest gelezen post eens op een rijtje zet..
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met het halfjarig bestaan van je blog! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥