My life in 20 questions!!

maandag 17 februari 2014

Ik zag deze tag al voorbij komen op een aantal blogs, en toen dacht ik: Laat ik hem ook doen! Dus vandaag kunnen jullie mij weer wat beter leren kennen door de My Life in 20 questions tag!

Wat is je lievelingskleur?
Lichtblauw, al vind ik heel licht groen ook erg mooi!




























Wat is favoriete nummer?
Ik heb niet echt een favoriete nummer…..

Wat is jouw droom carrière?
DAT. WEET. IK. NIET. Hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen, ik heb echt een hekel aan de vraag “wat wil je later worden”,  ik weet het echt niet. Ik ben al lang blij dat ik nu eindelijk mijn profiel keuze weet! Man, wat was dat al lastig! Ik wet het dus echt niet, als ik het maar leuk vind!




Waar zou je op jezelf willen wonen?
Gewoon waar ik nu ook woon!

Wat is favoriete manier om te reizen?
Als het lekker weer is, het zonnetje schijnt en het niet waait lekker op de fiets J.

Wat doe je in je vrije tijd?
Bloggen, bloggen, bloggen, bloggen, bloggen, bakken, koken, creatief bezig zijn, gezellig met mijn vriendinnen, lekker buiten zijn, echt te veel om op te noemen!

Wat zijn je favoriete kledingwinkels?
H&M en Primark!

Naar welk concert zou je graag gaan?
Ik heb niet echt een favoriete zanger/band/zangeres, dus ik denk een waar er meerdere optreden!

Wat is je favoriete thee smaak?
Geen een, of in iedergeval, die heb ik nog niet gevonden. Ik hou niet van thee namelijk!

Verzamel je iets?
Nagellak, haha, ik bewaar altijd van alles dus misschien ook losse spulletjes, ik weet niet echt eigelijk….

Je slaapt niet zonder..
Een kussen. Ik kan echt niet slapen zonder kussen, dat ligt niet lekker

Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?
Een laptop kopen en een goede camera en een nieuwe mobiel. Ik zou de rest sparen!

Wat is je favoriete make-up merk?
Essence, lekker budget maar toch goed!

Wat is je favoriete seizoen?
Het einde van de Lente, lekker weer maar niet te warm!

Slaap je met de deur open of dicht?
Met deuren dicht.

Wat eet je het liefst?
Pannenkoeken, taart, koekjes, cakejes, chocola, drop haha, maar als “normaal” eten Macaroni!!!

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik volgde veel blogs en hield erg van schrijven –nog steeds- en toen besloot ik ook te gaan bloggen, ik heb er nog steeds geen spijt van.

Heb je een abonnement op een tijdschrift?
Nee.

Wat deed je gisteravond om 12 uur?
Slapen!

Wat is je favoriete parfum?
Een super lekker luchtje van Kappa, ik won hem bij http://www.everythingnice.nl/ 

Liefs, Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥