Nail-art || Black and White || NOTD

dinsdag 11 februari 2014


Normaal gesproken zijn jullie nail art van Isabel gewend maar ik zelf vind het ook super leuk om mijn nagels te lakken/nail art te maken en ik dacht, ik zal mijn eigen nagels ook eens laten zien!

Ik hou echt van nail art, helaas heb ik er niet altijd tijd voor, deze keer had ik dan ook een lekker makkelijk snelle nail art gemaakt. Maar ik moet zeggen, ik vind hem wel heel leuk!



 Ik gebruikte een witte (super goed dekkende!) nagellak van Paris memories, lekker goedkoop van de big bazar, maar ik moet zeggen, hij is echt heel goed! voor de streepjes en stipjes gebruikte ik een glitter topcoat van essence en een zwarte van de de action (zie foto hier onder).

Ik vind deze nail art, erg leuk en ik denk dat ik dit zeker vaker maar dan met andere kleuren ga maken!

liefs, Danielle

6 opmerkingen:

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥