De zomer komt er aan: tijd voor leuke jurkjes!

dinsdag 25 maart 2014

Sommige mensen houden meer van webshops en andere vinden het leuker om lekker "in real life" te shoppen. Ik zelf vind het allebei heel leuk. (duh het is shoppen ;) ). Omdat de zomer er aankomt laat ik jullie vandaag een aantal leuke jurkjes zien van de webshop esprit


Allereerst, laat dat duidelijk zijn: Ik houd van jurkjes. Het enige probleem is, ik vind nooit leuke jurkjes die leuk staan bij mij, ik ben namelijk nogal lang en heb erg lange benen ook dus sommige jurkjes staan daar niet heel leuk bij. 





Dit jurkje is zomers maar met een feestje kun je heb ook goed dragen. Een erg multifunctioneel jurkje dus! Voor de dames die nog geen "little black dress" hebben is er goed nieuws, ze hebben 'm ook in het zwart! 





Zelf vind ik tribal print er erg leuk uitzien. Kleding stukken met tribal print heb ik helaas nog niet, dus dit jurkje verdient ook zeker een plaatsje op mijn wishlist. Ze hebben hem ook in het turquoise en wit maar deze vind ik wel de leukste. Printjes vind ik vaak wel lastig om te combineren, maar leuk is dit jurkje zeker!






Dit jurkje is meer een gala jurkje, maar ik vind hem wel erg mooi. Wat je niet op deze foto ziet maar wat wél heel erg leuk is: Op de achterkant zit een strik! Echt een gala-gala jurkje vind ik dit. Ik bedoel: als jij gala jurkje zegt dan denk ik aan zo'n soort jurkje. Heel "origineel" is hij dus niet, maar ik vind hem wel erg leuk! Ook dit jurkje is te koop in meerdere kleuren: Zwart, lichtblauw en donkergrijs.



Dit jurkje vind ik ook erg schattig. Echt zo'n jurkje waarin je als klein meisje trots rondjes in zou draaien voor de spiegel. Dit jurkje is te koop in verschillende kleuren: Roze, licht blauw, zwart, wit en licht bruin.

Wat vinden jullie van deze jurkjes? En hebben jullie ook zo'n zin in de zomer?


Liefs, Daniëlle




7 opmerkingen:

  1. Ooh, leuke jurkjes! Geweldig dat het weer lente is :D
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke jurkjes, vooral de laatste vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de jurkjes erg mooi! Vooral de laatste xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat leuke jurkjes! Ik denk dat die tribal en laatste mijn favoriet zijn! Leuke artikel Danielle!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat gala jurkje echt een schatje...zelf draag ik haast nooit een jurkje..op de een of andere manier heb ik toch steeds het idee dat het mij niet leuk staat...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke jurkjes. Ik vind de tweede echt geweldig, die zou ik zo kunnen kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat een vrolijke jurkjes voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥