No-buy maand || DZP

donderdag 13 maart 2014

Een van mijn doelen op mijn DZP doelen lijstje was om een NO BUY maand te houden. What-the- *PIEEEEEEP* dacht ik toen ik dat doel op schreef'? Hahaha





Maar ik dacht laatst, ik moet een keer beginnen met DZP doelen, dus daarom: vandaag start ik mijn no-buy maand. Als ik het doe, doe ik het goed ook dus, hou ik in plaats van een no-buy maand een anderhalve no-buy maand. Tot 1 mei dus. HOLY-SHIT. TOT 1 MEI. Ja, tot 1 mei. Of ik het ooit ga overleven? I have got noooo idea. Maar ik bereid me voor op anderhalve maand zonder shoppen, nieuwe nagellak en ander shop gedoe :(.

Maar by the way, don't get me wrong, zo'n shopverslaafde ben ik ook weer niet hoor -al zou je dat misschien wel denken na dit artikel- maar dat ben ik niet ECHT NIET, en ik maak geen grapje!

Sorry, dit was een heel rommelig artikel dat waarschijnlijk heel irritant was om te lezen, met veel Engelse woorden. Sorry *kijkt heeeeeel lief*


Liefs, Daniëlle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥