Easter Nail Art: kuikentjes

zaterdag 12 april 2014

Hoi iedereen, mijn naam is Isabel, ik blog zelf op mijn blog www.ikbenisabel.blogspot.nl en eens in de twee weken verschijnt er hier een artikel van mij. Een artikel over nagels om precies te zijn!

Het is bijna Pasen, dus het is tijd voor een vrolijke Easter nail art: kuikentjes!


Wat heb je nodig?


  • Maybelline, nummer 749 Electric Yellow
  • Etos, nail art striper oranje
  • Essie, Blanc
  • Onbekend merk, zwarte nail art pen
Stap 1:



Begin met het geel lakken van je nagels. Zorg dat de lak volledig droog is als je verder gaat naar de volgende stap.

Stap 2:


Zet twee zwarte stippen iets van de nagelriem af, zoals je hierboven op de foto ziet. Dit worden straks de ogen.

Stap 3:


Bovenop de zwarte stipjes zet je een iets kleiner wit stipje. 

Stap 4:


Neem de oranje striper. Maak twee voetjes door twee stippen te zetten op de tip van je nagel. Maak ook een mondje. Dit doe je door met de striper een beetje rond te bewegen op het midden van je nagel. 

Dat is het! Ik heb nu maar op twee nagels een kuikentje gemaakt, maar je kan natuurlijk ook op al je nagels de nail art maken. 
Tot volgende keer!
Liefs, Isabel.

7 opmerkingen:

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥