Take a look at my life #3

vrijdag 25 april 2014



Vandaag kunnen jullie weer naar mijn leventje kijken! Zit je klaar voor take a look at my life#3
Ik hoop het :)



Ahhh, te lief toch zo'n lammetje?



Jullie weten het inmiddels denk ik wel, ik hou van foto's maken van de lucht!

Ik wielren/ren wiel (hoe noem je dat :p) en ik was laatst met mijn zusje aan het wielrennen en we haalde twee jongens op van die mountainbikes in. Hoor ik achter me: "Wat?? Maar het zijn meisjes!!" "We laten ons toch niet inhalen door meisjes?" Begonnen  zeopeens een stuk harder te fietsen, maar wij fietste harder muhahaha ;) Echt wij moesten echt heel hard lachen. Je had hun gezicht moeten zien!

Duits leren, proefwerk.... Maar ik had wel een 8,3, dus dat is mooi!


Mijn zusje is de laatste tijd helemaal fan van post, de postbode en alles wat met brievenbussen en post te maken heeft. Ze speelt de hele tijd "postbodentje" En ja dan krijg je dit soort lieve briefjes (ze is zes :))


Haha, als je nu denkt, wat? Ik was aan het experimenteren met mijn telefoon en toen gebruikte ik de paraonama functie, ziet er cool uit hé? Haha


Hoe kan ik nou een "take a look at my life" maken zónder bloemen? Niet! Ik hou van bloemen, deze week maakte ik deze!


En school weer.... We moesten een proefje doen en toen hadden mijn vriendin en ik het grandioze (nou nou, niet zo overdreven) idee om er foto's van te maken voor het verslag dat we nu over het (zeer interessante: not) experiment moeten maken. 


Hebben jullie nog een leuke week gehad?

By the way, ik heb volgende week Vakantieeeeee♥ Yessss, en ik heb 150 bloglovin volgers! Happy :)


Liefs, Daniëlle

5 opmerkingen:

  1. Wat grappig dat die mannen het niet konden hebben dat jullie ze hadden ingehaald bij het fietsen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's en vooral het lammetje is zo cute <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk om dit te lezen en wat schattig dat je zo een leuke postbezorgster hebt....ze mag ook bij mij langskomen met zulke lieve, mooie post...daar word ik heel erg vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moest echt heel erg lachen om die jongens. Dat lammetje is echt cute en je zusje ook. Gefeliciteerd met 150 bloglovin volgers!:)

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥