2x OOTD || I ♥ Blue

maandag 5 mei 2014


Vandaag twee OOTD, eigenlijk is het er maar een, want bij de tweede heb ik er gewoon mijn blauwe leren jasje over aan getrokken maar toch laat ik ze alle bij zien, kijken jullie mee?

Dat is 'm. Je ziet nog een stukje van mijn sokken, maar ik had geen zin om schoenen aan te trekken (lui ben ik hé). Haha

Veel foto's, ik zie nu dat ik er eentje twee keer heb gedaan, oeps :(. Maar ik was bij mijn opa en daar kan ik altijd van die mooie foto's maken want daar zijn van die leuke plekjes! Op die foto die er twee keer op staat (rechts onder) staat trouwens de arm van mijn zusje, ze was een beetje -heel erg- aan het fotobommen, op ongeveer de helft van de foto's die ik gemaakt had stond wel een arm/hoofd/been/vingers/voet die niet van mij was, haha ik had er eigenlijk nog meer gemaakt dus :)





6 opmerkingen:

  1. Leuke outfits! Ik houd ook van blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuke outfits, met je jasje er over ziet het er meteen wat anders uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, super leuke outfit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuke broek, heerlijk zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ja, wat zijn de foto's op prachtige plekjes gefotografeerd, zeg! Die broek is heel erg gaaf en staat je erg leuk :D .

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik draag eigenlijk noooit blauw, maar het staat jou wel leuk !

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥