DIY

maandag 26 mei 2014

Vandaag laat ik de oh-zo-bekende DIY zien. De maak-van-een-lagenbroek-een-koterbroek DIY. Hij is zo simpel, het enige wat je er voor moet kunnen is knippen. Ja en een recht lijntje trekken, als je geen Pippi langkous bent. Maar dat ben je niet, dus ook een recht lijntje trekken :)

Maar genoeg onzin over rechte lijnen, knippen en Pippi langkous.

Wat heb je nodig? 
Een schaar - een pen - een broek.


Ik nam deze broek, hij was te kort en ik had hem bijna nooit aan. Dus ik dacht, laat ik daar gewoon een leuke korte broek van maken, want het wordt zomer!

Ik tekende eerst een lijntje zodat ik wist waar ik moest knippen. 
Tip: Neem wat extra ruimte, je kunt altijd nog extra afknippen maar er weer aanplakken wordt een beetje lastig :)




 En dit is dan het resultaat, een leuk kortbroekje! Je kunt nu de randjes nog extra rafelen, of ze omslaan.

Binnenkort laat ik zeker weten een een outfit met mijn "nieuwe" broekje zien.

Liefs Daniëlle

3 opmerkingen:

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥