Met school naar België

donderdag 15 mei 2014

Nu jullie dit lezen zit ik of in de bus of ben ik al in België. Ik ga namelijk met school twee dagen naar België. Ik zal als ik terug ben natuurlijk even een verslagje schrijven hoe het was en zo, maar dat zien jullie dan wel :)

Ik schrijf dit nu op woensdag en heb net een koffer ingepakt waar je U tegen zegt, echt ik weet niet wat ik allemaal meesleep (Nou ja, eigenlijk ongeveer wel) maar ik wist ook gewoon niet wat ik nog kon missen (en dan te bedenken dat we geen slaapzak en kussen mee moesten nemen).Weetje, ik ben nooit goed geweest in tassen inpakken (vandaar dat ik ook maar geen "what in my bag" artikel schrijf, dan schrikken jullie je dood, door de grote hoeveelheid aan spullen die ik mee sleep).



We hebben echt een mega druk programma. We vertrekken om half acht 's ochtends en gaan de hele dag van alles doen en ook nog eens allerlei projecten voor allerlei vakken. Druk druk druk druk dus :). We komen 's avond om half tien bij onze slaap plaatsen aan. En ja, je slaapt natuurlijk ook nog super laat maar we moeten wel de volgende ochtend wel om half acht ontbijten en snel snel snel op weg naar Brussel. Daar moeten we twee opdrachten doen en dan krijgen we gelukkig nog wat vrije tijd :) En daarna moeten we alweer terug naar huis :(
Een druk programma dus. Waarschijnlijk ben ik vrijdag avond dan ook super moe, maar gelukkig kan ik dan uitslapen want daarna is het weekend, gelukkig maar!

Ondanks het drukke programma en de school opdrachten heb ik er super veel zin in en ik weet zeker dat het heel gezellig gaat worden! Het verslag lezen jullie waarschijnlijk volgende week, als ik eindelijk uitgeslapen genoeg ben, haha

Liefs, Daniëlle




2 opmerkingen:

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥