This made me smile! #1

vrijdag 16 mei 2014

Ik wordt altijd heel erg blij van het lezen van happy lists van andere. Het maken van een happy list maakt mij ook happy. Dus ik dacht, laat ik al deze blijheid ook op mijn blog delen en aan jullie doorgeven, dus vandaar dat jullie vandaag de eerste "This made me smile!" lezen. Ik ben van plan om dit vaker te doen, als jullie dat leuk vinden tenminste!



♥  Naar school fietsen in de zon tussen bomen met bloesem

♥ Een 10 halen voor mijn economie proefwerk dat 3x telt! :O

♥ Een foto maken waarvan je denkt dat het nooit lukt om het scherp te krigjen en dan zien dat hij super mooi gelukt is!

♥ Cup cakes bakken!
        ♥ En de geur daarvan
        ♥ En de smaak

♥ Geen huiswerk hebben (en lekker kunnen bloggen

♥ Nieuwe kleding/ schoenen aan doen


♥ Lieve reacties en nieuwe volgers op mijn blog

♥ De poes van mijn opa

♥ Elke dag een artikel op mijn blog posten in plaats van om de dag

♥ Bloemen!!

♥ Een nieuw recept uitproberen wat uiteindelijk heel lekker blijkt te zijn!


Ik wordt helemaal blij van mijn lijstje, hopelijk jullie ook!

liefs, Daniëlle

2 opmerkingen:

  1. Leuk lijstje, in het meeste kan ik me helemaal vinden <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen, de meeste dingen zijn wel herkenbaar ja :)

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥