10 vragen voor #3 || La Rosa di Luna

woensdag 11 juni 2014

Vandaag de derde 10 vragen voor alweer! Deze keer beantwoordt Luna ( http://larosadiluna.blogspot.nl/) de vragen!

Wie ben jij?
Ik ben Luna een 13 jarig meisje die in de 1ste zit, op vmbo-t/Havo niveau. Ik woon in zuid Gelderland. Hou erg van fotograferen en tekenen, en zit sinds kort op gitaarles en ben er ook nog niet zo goed in. Thuis woon ik met mijn ouders en 1 broer, verder heb ik 2 konijnen.





Kun je wat over je blog vertellen?
Mijn blog heb ik nog niet zo lang, namelijk sinds 8 februari 2014. Ik schrijf vooral over  lifestyle en soms ook over fashion. Ik heb 1 filmpje gemaakt die nog niet echt van  goede kwaliteit is maar ik ga het gewoon steeds vaker doen, en dan komt het wel goed hoop ik. Verder houd ik op mijn blog ook een Day zero project bij. 


Waarom ben jij gaan bloggen?
Ik houd erg van creatief bezig zijn, foto’s maken en schrijven over onderwerpen. Dat doe je allemaal in een blog dus het is echt iets voor mij. Ik ging in de zomervakantie blogs lezen en volgen omdat ik het leuk vind om te lezen maar ook omdat ik mij een beetje verveelde. Na dat ik al die blogs al een tijd las leek het mij eigenlijk super leuk om ook een blog te hebben, vooral om mijn interesses met andere te delen. Dus ik maakte een blog en ging een beetje uitproberen om mijn lay-out te veranderen. Verder wou ik ook graag een Day Zero Project doen en die kon ik dan bij houden op mijn blog.
 
Waar kun je jouw blog allemaal op volgen?
Je kunt mijn blog volgen via Google Friend Connect en Bloglovin.
 
Welk artikel van jouw blog vind jij het leukst?
Dit vind ik een erg lastige vraag, Ik heb echt een paar artikels die ik het minst leuk vind. Ik heb ook een paar artikels waar ik veel tijd in heb gestopt en ook best lang zijn. Die artikels vind ik zelf denk ik wel het leukst dat zijn: Wat moet ik doen op een regenachtige dagDromen enWelk dier zou je willen zijn en waarom?







Waar krijg jij inspiratie van?
Ik krijg van erg veel dingen inspiratie zoals bijvoorbeeld: tijdschriften, dingen op tv, mensen die ik zie in de stad of ergens anders. Ik krijg natuurlijk ook veel inspiratie door andere bloggers.
 













Volg je zelf ook blogs? Zo ja wat zijn jouw favoriete blogs?
Een paar van mijn favoriete blogs zijn:
En natuurlijk ook
 
Wat is jouw beste blog tip?
Schrijf over dingen die jij graag zou willen lezen en leuk vind. En ook trek je niks aan van haat reacties maar kijk vooral naar alle aardige reacties.

Waarom moet iedereen jouw blog bezoeken?
Ik word er heel erg blij van als ik zie dat mijn aantal bezoekers omhoog gaan. Misschien heb jij wel de zelfde interesses en vind jij mijn blog wel super leuk, dus je kunt altijd even rond kijken.














Wat wil je graag nog bereiken met jouw blog?
Ik zou het erg leuk vinden als ik meer bezoekers krijg en verder hoef ik nu even niks te bereiken met mijn blog.
 

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi geschreven artikel zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk artikel! Ze heeft een prachtige blog, hihi, ik heb meteen even een kijkje genomen :) .

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel dat je de 10 vragen van vandaag aan mij wou stellen.
    Ik vind het echt een hele leuke reeks! Super leuk bedacht.
    Liefs Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt leuk om zo nieuwe blogs te ontdekken:)

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥