5x dit staat andere wel leuk maar mij niet!

maandag 16 juni 2014

Iedereen heeft denk ik wel van die dingen die bij andere ge-wel-dig staan maar mij jou zelf juist helemaal niet. Vandaag laat ik 5 kleding stukken aan jullie zien die andere heel leuk staan maar mij niet!


Allereerst Crop tops. Ten eerste voel ik me gewoon niet fijn in een Crop top, en ten tweede staat het gewoon niet leuk bij mij. Ik ben best wel lang en dun waardoor veel shirtjes sowieso al te wijd en/of te kort zijn maar bij crop tops zijn ze dan en heel kort en van zichzelf al wijd + extra te wijd. Nee, ik heb al een aantal keer in de winkel een croptop aan gepast maar nee. Ik ben er nog geen een tegen gekomen die mij wel echt leuk staat.




De denim jackets staan veel mensen wel heel leuk. Maar mij niet. Waarom weet ik eigenlijk niet maar telkens als ik er een pas staan ze mij niet leuk. Als zomer jas, toen ik klein was, had ik al nooit een spijkerjasje aan, en nu staan ze mij nog steeds niet leuk....

Highwaisted shorts vind ik bij andere wel heel leuk staan. Maar ook dit staat bij mij niet geweldig.Misschien omdat ik al lange benen heb en als ik dan ook nog een hoogbroekje aan trek dat het er dan helemaal niet meer leuk uit ziet.  Niet alle shorts op de foto hierboven (die ik overigens met Polyvore gemaakt heb) zijn trouwens high waisted, maar een deel wel.

Maxi Skirts. Maxi Skirts vind ik eigenlijk in het algemeen niet heel leuk. Al zijn er mensen waar ze wel leuk bij staan, ik vind ook dat er mensen zijn die ze wel aan hebben maar waarbij ze niet heel leuk staan. Het lijkt mij sowieso niet heel handig, ze zijn zo lang al lijkt het mij wel erg lekker zitten!



Dat soort rokjes zijn zoohohooo leuk! Maar ook deze keer weer niet bij mij :(. Ik denk dat het ook deze keer weer komt omdat ik nogal lange benen heb...

Eigenlijk weet ik bij het meeste niet wat het is waardoor het mij allemaal niet leuk staat, maar iedere keer als ik het aan pas staat het mij gewoon niet heel leuk..


Hebben jullie ook kledingstukken die je gewoon echt niet leuk staan?

1 opmerking:

  1. Dat met dat jeansvestje, zo herkenbaar! En hé, ik heb ook lange benen, mag je trots op zijn! Ik draag ook gewoon rokjes. Gewoon doen! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥