Druk, Druk, Druk

donderdag 19 juni 2014

Druk druk druk druk druk. Elke dag heb ik wel een toets of een project dat ik in moet leveren. Nog even een paar weken vol houden en dan VAAAAAAAAAKAAAAAAAAANTIEEEEEEEEEE. Maar daarvoor moet elke leraar natuurlijk wel nog even een paar toetsen geven en ons een project laten doen en ons een essay laten schrijven enz. enz. enz.

 Vandaar dat ik besloten heb om de komende twee/drie weekjes even wat rustiger aan te doen met bloggen. NEEEEE, ik ga niet stoppen. Ik moet er niet aan denken! Maar school gaat op dit moment -ook voor die laatste weekjes- toch echt nog even voor! In plaats van dat er elke dat een artikel online komt zal er op maandag, woensdag (10 vragen voor) en vrijdag een artikel op mijn blog staan. De laatste twee weken heb ik het al heel druk gehad en daar leid mijn blog onder, en ook de artikelen die ik schrijf. En kwaliteit gaat natuurlijk boven Kwantiteit! 

Morgen zal er nog geen artikel online komen, waarschijnlijk, want dan heb ik een wiskunde proefwerk en daar moet ik dus hard voor gaan leren, maar zaterdag zal er dan wel een artikel online komen, en maandag natuurlijk ook!

Sorry, maar het moet even, school gaat nu echt even voor, ik zou zelf ook liever heel veel tijd hebben om te bloggen maar nee, helaas. Volgens dit "schema" zal ik waarschijnlijk drie weken bloggen en daarna zal er gewoon elke dag weer een artikel online komen!

Enne al die mensen die al lekker (Bijna) vakantie hebben, Geniet er van :)



2 opmerkingen:

  1. Heeel herkenbaar! Ik zit ook in mijn laatste studieweken. Echt stressen haha. Heel veel succes met alles meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Begrijpelijk! Ik steek op dit moment zelf ook wat minder tijd in mijn blog. Onze toetsweek is een week naar voren verplaatst dus er moet van alles qua toetsen voor de toetsweek gedaan worden. Succes met je toetsen en opdrachten!

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥