Essence persbericht || Wave goddess

donderdag 5 juni 2014

Essence heeft -ook in juli en augustus- weer een leuk trend edition. En wel een heel zomerse trend edition, zijn jullie ook zo benieuwd?


Allereerst deze nagellakjes. Ik denk niet dat ik er een van ga kopen, aangezien ik de kleuren er nou niet heel bijzonder uit vind zien. De potjes daar in tegen vind ik wel bijzonder, maar mooi is wat anders. Nee, geen nagellak van deze trend edition voor mij.



Naar deze Highlighter ben ik wel benieuwd, hij is lekker licht en aangezien ik een heel lichte huid heb is dit misschien wel wat voor mij. Ik vraag me ook af of deze blush fijn werk, je moet het aan brengen met een kwastje.... Zou je dat dan een soort van op je gezicht moeten  "verven"? Ik ben benieuwd. Hij schijnt -volgens essence- wel heel lang te blijven zitten.

Ook wat blauwe waterproof eyeliners in deze trend edition. Blauw.... Zou je dat dan dragen samen met blauwe mascara? Haha, ik weet niet... Zelf gebruik ik nooit eyeliner, aangezien ik het niet kan, laat staan dat ik blauwe eyeliner zou gebruiken. Ook deze zal ik dan ook niet kopen.



Ik ben dan wel weer erg benieuwd naar deze hairspray. Hij is, volgens Essence, perfect voor een casual surf look, lijk mij leuk? Deze body tattoos lijken mij dan weer helemaal niks. Ik zou echt nog niet dood gevonden willen worden met zo'n horloge met YOLO er op, laat staan dat ik met "wavegoddness op mijn arm zou gaan lopen. Ik gebruik sowieso echt nooit van die tattoos, maar misschien is dit bedoeld voor de kleine essence fans?





Ik hou erg van lippenbalsem en vooral de rechter lijkt mij wel erg mooi!


Heel vaak draag ik geen oogschaduw, ik denk dan ook dat ik deze aan mij voorbij laat gaan.


Deze grote portemonnee is bedoeld voor je zonnebril en is waterbestendig. Handig!



Ik vind dat er een aantal leuke producten in deze trend edition erg leuk al zitten er ook wel een aantal producten bij waarvan ik zeg: Naahh, nee!

Deze trend edition ligt in juli en augustus in de winkels!

Liefs, Daniëlle

2 opmerkingen:

  1. Ik ben zelf heel erg benieuwd naar de highlighter en de beach hair waves spray! Leuk artikel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze collectie lijkt mij helemaal te gek! Echt onwijs leuke producten! X

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥