Spam je blog #9

vrijdag 13 juni 2014

Wauw, de negende keer dat ik, een spam je blog houd. Dat betekend dus dat ik alweer 10 maanden blog! Time flies, when you're having fun!

En over Fun gesproken, jullie mogen vandaag dus weer lekker spammen. Het is vandaag trouwens ook vrijdag de dertiende! (en ik heb 2 toetsen vandaag :O) Zelf geloof ik eigenlijk niet echt in ongeluk op vrijdag de dertiende, maar ja, het was toch een goed excuus om niet nog een derde toets te hebben, haha.





Vertel iets leuks over je blog en laat natuurlijk een linkje achter!
Als je graag op de leuke sites en meer pagina wil (http://madebydanielle.blogspot.nl/p/leuke.html), moet je dat even zeggen! 
Ik zou het leuk vinden als jullie mijn blog op bloglovin' volgen, maar dat is niet verplicht.

Liefs, Daniëlle

twitter: @madebydanielle_
bloglovin: https://www.bloglovin.com/blog/3705689

9 opmerkingen:

  1. Wat lief dat we mogen spammen! Mijn naam is Natascha, 27 jaar en ik blog elke dag op www.beautyopinie.nl. Ik vind het belangrijk om écht eerlijke info te geven over beauty, vandaar ook de naam van mijn blog. Ik schrijf dan ook veel reviews maar ook achtergrond info en tips. Tot slot schrijf ik af en toe over fashion en een vleugje lifestyle. Kom gerust eens een kijkje nemen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat we mogen spammen! Ik ben Vanessa en woon in België. Mijn blog gaat over beauty en lifestyle. Daarnaast organiseer ik regelmatig een leuke winactie. Ik zou het super vinden mochten jullie een kijkje komen nemen op www.vanessablogt.be X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn naam is Stéphanie, en ik blog op http://aphelium.org/
    Hier post ik over mijn persoonlijke bevindingen, avonturen, maar ook over mijn outfits en make-up.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Mijn blog gaat voornamelijk over beauty. Ik deel tips, looks en meer. Ook komt er gezondheid, personal en fashion aan bod. Bij de 200 volgers hou ik voor de tweede keer een winactie! www.hetbeautyarchief.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey, wat ziet jouw blog er goed uit!
    Zelf heb ik een blog genaamd Creativenails4fun waar ik 2x per week schrijf over de trends op het gebied van nagelverzorging ;)

    Ik kijk uit naar je volgende post!!

    xx julia
    www.creativenails4fun.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat je toetsen goed zijn gegaan. Op mijn beauty and more blog vind je veel reviews. looks, filmpjes etc. En je kunt nu een goed gevuld make uo pakket winnen met oa. Essence, Fogan, W7 en ELF producten. Kom je eens kijken op http://www.ceetje.nl Liefs Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeii

    Mijn blog gaat over Beauty, fashion and more!
    Neem gerust een kijkje :)
    http://beautyandmore16.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey tof dat we mogen spammen!
    Hou je van groenten en gezond eten?
    Wil je hulp met je moestuin?
    Af en toe een scherpe column lezen?

    Check dan nu De Boon in de Tuin | http://deboon.blogspot.nl

    Groetjes,

    Kees de Boon | De Boon in de Tuin
    http://deboon.blogspot.nl
    Twitter @keesdeboon
    Moestuin-maniac | Nuchter | Rauw | Puur | Buitenmens | Blogger

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je dit doet!
    Ik blog pas bijna 5 maanden op OnlineLifeDiary.wordpress.com en ik moet het allemaal nog even uitvinden, maar ik vind het super leuk! Ik blog over fashion, eten, lifestyle, do it yourself... Eigenlijk kun je van alles op mijn blog verwachten.
    Het zou leuk zijn als je een kijkje nam! :)
    xx Robin

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥