Hey Daniëlle? Ben je er weer?

zaterdag 12 juli 2014

Hey. Ik ben Daniëlle. Ik ben 15 jaar. En ik heb een blog. Sterker nog. DIT is mijn blog. Weetje nog, ik was dat meisje dat elke dag een artikel hier plaatste. Dat  verslaaft is aan nagellak maar vergeet om er over te bloggen. Dat helemaal gek is van DIY's maar pas bedenkt dat het wel leuk is om er een artikel over te schrijven als de DIY al af is. Dat recepten heel leuk vind om uitteproberen maar altijd vergeet om foto's te maken van tijdens het bakken of koken waardoor ze alleen foto's van de ingrediënten en het eindresultaat heeft. Dat meisje dat altijd of te weinig of te veel foto's maakt. Dat ben ik. Daniëlle dus. Yay, I'm back! Ik heb eindelijk weer tijd om te gaan bloggen en heb duizenden ideeën dus inspiratie genoeg! Ik zal jullie eens eventjes updaten wat betreft bloggen, mij en alles wat er mee te maken heeft :)











Tadaaaaaa, gemaakt met zelf gemaakte foto's cool toch?




Allereerst zal er elke dag gewoon weer een leuk artikel verschijnen. Ik heb vakantie, nou ja bijna, dus tijd
genoeg! Verder heb ik nog een aantal dingen op mijn lay out verander to do list staan. Dus een aantal kleine veranderingen kun je verwachten!

En dan heb je nog school.... Ja, ik heb het over dat gebouw waar je heen gaaat en waar je terug komt met heel veel stress en een berg huiswerk, haha. Echt ik heb het nog nooit zo druk gehad als in de afgelopen weken, maar ik heb het overleefd (gelukkig haha). Volgend jaar al weer de vierde. Wauw, ik kan me nog goed herinneren dat ik als klein bruggertje op de eerste dag bijna te laat kwam, oeps. Ik kon het lokaal niet vinden (ondanks het feit dat ik de plattegrond voor ik naar school ging bijna helemaal uit m'n hoofd kon), bleek het een of ander afgezonderd lokaal te zijn, waar ik dus niet op had gelet bij het bestuderen van de plattegrond, haha. Nee, zo moeilijk zit mijn school niet in elkaar, we zaten alleen in een lokaal wat een beetje onlogisch in de lokaal nummer volgorde zat. Maar genoeg over mijn brugklas-help-waar-is-dit-lokaal-avontuur, haha.

Verder heb ik heel veel leuke back to school stuff artikelen bedacht (nu ze nog even schrijven, maar gelukkig heb ik bijna vakantie). Ik wilde dus eerst een soort back to school stuff week doen op mijn blog maar dat doe ik niet. Je kunt nu gewoon allerlei artikelen met het thema back to school in de komende weken verwachten. Oké, ik hoor je denken: ik ben nauwelijks back FROM school en zij begint alweer over school spullen? Ja. Haha, ik vind het eigenlijk gewoon heel leuk om mijn agenda en schriften enzo helemaal op te pimpen! Een aantal DIY's zullen er dus zeker tussen zitten! Je kunt mijn Back to school stuff artikelen herkennen doordat er #backtoschoolstuff achter staat!

Ik heb ook nog wat leuk nieuws, over iets meer dan een maand bestaat mijn blog alweer een jaar! Yay, ik heb al wat leuke dingetjes bedacht voor dan, maar dat zie je over meer dan een maand wel :)

Nou.... Ik denk dat dat het allemaal wel weer was voor vandaag! Morgen weer een nieuw artikel: Yay!

Liefs, Daniëlle






2 opmerkingen:

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥