Linking party! || Spam je artikel

maandag 21 juli 2014

Linking party's heb ik altijd al leuk gevonden. Gratis promotie voor je blog artikel is natuurlijk altijd leuk! http://lifebyrosie.nl/ heeft een hele tijd linkingparties gehouden en http://day-dreamer.nl/ bijvoorbeeld houd ook vaak een linkingparty. Het leek mij wel leuk om ook eens een linkingparty te houden, dus ik ben even op onderzoek uitgegaan, want hoe werkt dat? En nu presenteer ik jullie met trots mijn eerste linking party!

Maar: Wat is een linkingparty nou precies?
Een linking party is een soort van spam je artikel. Bij een linking party mag je je (meestal drie) leukste artikelen van de week/maand uploaden en zo heb je gratis reclame voor je blog :). Het is heel makkelijk, je typt de naam van het artikel, de link en je e-mail adres. Vervolgens klik je op "submit link" en je link komt in het lijstje te staan. Makkelijk, toch?


Regels
Aan zo'n linking party zijn natuurlijk wel wat regels verbonden! Op iedere blog zijn ze anders, maar dit zijn mijn regels:
1. Link naar het specifieke artikel, en dus niet naar de home pagina van je blog (zet dus de link van het artikel in het vakje waar "URL" staat.
2. Je mag niet meer dan 3 artikelen uploaden

Wat mag (en zou ik heel lief vinden :) )
1. Volg mijn blog op bloglovin' / twitter / Facebook
2. Bezoek ook een aantal andere blogs van de geuploade links.


Twitter - Bloglovin' - Facebook 

Ik ben trouwens ook wel benieuwd wat jullie hier van vinden, vaker doen of niet?


2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk idee! Ik heb gelijk twee linkjes ingevoerd. Ik volg je al via Bloglovin en ga vanmiddag even bij de anderen kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik heb er ook twee van mij bij gezet!

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥