Nieuw blogschema || Bloggen in de zomer

vrijdag 25 juli 2014

Met dat warme weer van de afgelopen dagen vind je mij buiten. En buiten. en buiten. En voor de verandering: Buiten! En tja, dan komt er van bloggen weinig terecht. Hoe leuk ik bloggen ook vind! Het is niet zo dat ik niks aan mijn blog heb gedaan hoor! Doordat ik vakantie heb heb ik nu alle tijd om eindeloos lang DIY's te doen en mooie (outfit) foto's te maken: Yay! Zo heb ik (buiten, natuurlijk) een leuke DIY gedaan. En voor de verandering ben ik deze keer niet vergeten om foto's van de stappen te maken! Alleen van het eind resultaat ben ik vergeten een foto te maken, dus dat moet ik nog even doen. Maar jullie kunnen binnenkort waarschijnlijk een (leuke) DIY verwachten. Ideeën heb ik trouwens nog genoeg voor andere DIY's ook. Ik heb ook al een heel lijstje gemaakt met allerlei leuke blog ideeën, op het strand. Ja dat is ook een plaats waar je mij met dit heerlijke weer kunt vinden. Ik woon er maar 25 minuutjes fietsen vandaan (mijn vriendin maar 5 minuutjes: Jaloeeeeers :p ) en ik kom er graag! Anyway, dit artikel gaat niet over wat ik allemaal doe met dit zonnige weer, misschien leuk voor een ander artikel, maar over mijn nieuwe "blog schema"

Ik blijf dit een prachtige foto vinden, ooit snel gemaakt bij mijn opa ♥

Doordat het weer zo lekker is zit ik dus weinig achter de computer en blog dus ook minder. Ik wil niet dat het bloggen als een verplichting gaat voelen, dus vandaar dat ik heb besloten dat er voortaan weer om de dag een artikel online zal komen. En heb ik eens meer inspiratie en tijd? Dan komt er gewoon een extra artikel online :)

Enne, met dit weer, en sowieso in de vakantie wordt mijn blog toch minder bekeken dus hopelijk missen jullie mijn artikelen niet :). En al mis je ze wel (Yay, haha) er staan 200 artikelen online inmiddels, dus je vervelen zul je niet op mijn blog :)

Liefs, Daniëlle

1 opmerking:

  1. goeie keuze! je moet ook kunnen genieten toch. ik blijf je blog volgen :D

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥