Persbericht Catrice || Metallure

zondag 20 juli 2014

Catrice heeft in augustus en september weer een hele leuke limited edition genaamd Metallure. Een mooie metallic rood, bruinige collectie! Kijk je mee?

Oogschaduw. Deze lijken mij erg mooi! Ik ben vooral erg benieuwd naar de middelste, hoe dat er uit zou zien.... Deze zullen €3,59 gaan kosten en zijn verkrijgbaar in: 01 Metalight, 02 Metalfusion en 03 Metallicious. 






Lipstick mag natuurlijk niet ontbreken in deze limited edition. De derde lijkt mij erg mooi: Rood maar niet te! Deze zijn verkrijgbaar in: 01 Metalight, 02 Alluring Pink en 03 Alluring Red en zullen 3,99 kosten. Ook een mooie bronzer mag niet ontbreken, deze heet shimmer shade en zal 4,99 kosten.



Nagellak! Hier ben ik ook wel erg benieuwd naar, vooral de laatste drie! Ik houd wel van dit soort metallic kleurtjes. De nagellak zal 2,99 kosten en de namen zijn: 01 Alluring Red, 02 Alluring Pink, 03 Metalight, 04 Metallicious  en 05 Metalfusion.




En last but not least: een mascara topper & liner. Dit is een 2 in 1 product, je kunt hem gebruiken als vloeibare eyeliner maar ook als mascaratopper. Deze heet Dazzeling Dark. Hij kost 3,99

Ik ben erg benieuwd naar deze limited edition die in augustus en september in de winkel zal liggen. Maar, het kan aan mij liggen, volgens mij is deze limited edition wel wat kleiner dan normaal? (of ligt het aan mij?)




2 opmerkingen:

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥