3X Back to school outfit!

donderdag 21 augustus 2014

Ik vind het erg leuk om outifits samen te stellen met Polyvore.com en dus heb ik vandaag voor jullie een aantal back to school outfits klaar staan!


Back to school

Back to school 


Dit is outfit een. Het shirtje vind ik echt heel leuk, met die giraffes. Ik heb er allerlei mintgroene accessoires bijgedaan en ik vind het eigenlijk een heel leuke outfit. 




Back to school

Back to school 

Deze outfit lijkt erg op de vorige outfit. Weer een spijkerbroek met een shirtje, en een aantal accesoires. Ik moet zeggen dat ik de eerste iets leuker vind, maar ook deze vind ik erg leuk geworden.


Back to school

Back to school 

En een outfit met een jurkje! Ik heb heel lang gezocht naar een outfit met zo'n horloge als ik zelf heb (mijn horloge!) maar die kon ik niet vinden, dus koos ik deze er maar bij! Een schattig ringetje maakt de outfit af :)

Dit waren de drie outfits alweer! Zelf vind ik de eerste het leukst, welke vinden jullie het leuks?

2 opmerkingen:

  1. Dit zijn zo'n leuke outfits! <3 Zou ik gelijk dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou echt van de ketting van de eerste outfit! Van waar is deze?
    En de handtas en horloge van de derde outfit zeer ook zeer mooi en classy!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥