Winactie gewonnen || Yay!

vrijdag 29 augustus 2014

Ik opende mijn mail en zag dat ik een mailtje gekregen had. Van Liselot. Toen ik de titel van het mailtje zag én de inhoud werd ik wel heel blij! Ik had haar winactie gewonnen! Jippieeeee :) Ik mailde haar snel mijn adres terug ennnn ging op vakantie. Haha. Ja. Maar toen ik thuis kwam lag het pakketje op me te wachten, Yay! Ik scheurde het snel open en haalde alles eruit -en bedacht dat het leuk was geweest als ik foto's had gemaakt-. Ik ga jullie laten zien wat voor geluksvogel ik ben :)



Wauw wauw wauw wauw wauw wauw wauw wauw wauw wauw wauw wauw wauw wauw wauw Liselot bedankt ♥

Allereerste deze blushes. Shade 1 en Shade 2. Twee mooie blushes ♥ 

Nagellak! Als je mij (of mijn blog) kent weetje dat ik van nagellak houd. En van deze twee mooie lakjes werd ik dus heeel blij! Lush lilac is de linker en Moody Mink is de rechter. Ik heb ze al eventjes op mijn een nagel uitgeprobeerd en ze zijn mooiiiiiii!




Ook mijn lipstick stash werd uitbreid. En hoe, wauw  vooral de rechter, de matte lipstick genaamd Pouty Pink vind ik echt heel erg mooi.



En dat was nog niet eens alles! Er zaten namelijk ook twee mooie oogschaduw palettes bij! Allereerst deze, het Pretty Pastels palette. In dit palette zitten alle pastel kleurtjes die je nodig hebt voor een mooi look!


En last, maar zeker niet least het super mooie undressed palette! Een dupe van het Naked palette en nu heb ik er eentje! Ik was heel benieuwd naar deze, en ik kan je vertellen, ik vind hem mooi! 

Zie je, een geluksvogeltje ben ik zeker! Ik ben echt heel erg blij met al deze mooie producten, en ik kan weer lekker gaan testen ♥. Liselot super bedankt, ik ben er echt heel blij mee!

Enne, even een shout-out voor Liselot want je moét haar blog echt even bezoeken, (en dat zeg ik niet omdat ik dit gewonnen heb!) want ze heeft echt een leuke blog!

Liefs, Daniëlle

1 opmerking:

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥