OOTD

donderdag 4 september 2014

Na een lange tijd komt er eindelijk weer een OOTD online. Ik vergat simpel weg steeds om outfit foto's te maken. Zo ook deze keer, ik had al gedoucht en mijn joggingbroek enzo aangetrokken om lekker op de bank te gaan zitten en een avondje TV te kijken. Oké, het was pas half acht maar toch, ik zat klaar. Toen bedacht ik opeens dat ik nog outfit foto's wilde maken, maar ja om nou een outfitpost met mijn comfy joggingbroek en warme vest te maken? Nee, dat was het net niet. Dus toen bedacht ik dat ik maar foto's ging maken van mijn zusje haar outfit. Zo gezegd zo gedaan, en nu dus een OOTD niet van mij maar van mijn zusje, kijken jullie mee?



Stomme regen. Precies toen we naar buiten stapte begon het te regenen. Natuurlijk. Het zal mij eens niet gebeuren, haha. Tja, toen hebben we dus de foto's maar binnen gemaakt....






Shirtje: H&M
Topje (dat groene onder het shirtje): Action
Broek: C&A
Clutch/portomonee: Big bazar 




2 opmerkingen:

  1. Hej, ik heb je genomineerd voor de sunshineblogger award!
    Op mijn blog vind je meer informatie erover: http://paintandpolish1.blogspot.nl/2014/09/de-sunshine-blogger-award.html
    Liefs Merle

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥