Rare zoekwoorden

dinsdag 21 oktober 2014

Je ziet het steeds vaker. Bloggers die een lijstje met rare zoekwoorden op hun blog laten zien. Ik vind het altijd grappig om te zien. Dus ik keek eens bij de zoekwoorden van mijn blog, en verzamelde de grappigste.





"dubbel lidwoord"
Ja. dubbel lidwoord, inclusief de aanhalingstekens. Eigenlijk ben ik nu stiekem wel benieuwd wanneer ik daar over geschreven heb!
danielle ask me hyves
Zou je zo aardig willen zijn om mijn naam met puntjes op de e en een hoofdletter te schrijven? Thanks. En hyves? Sorry, dat is weg. Je kunt er alleen nog spelletjes op spelen. En die zijn stom. Ik vraag me af hoe hierdoor bij mijn blog is uit gekomen....

danlele
Moet hier Daniëlle staan? Of gewoon iets anders... Ik weet het niet...

zilver leging
Of het hier over een zilveren legging gaat of een leging (?) die zilver is... Ik heb werkelijk geen idee... Maar wat ik wel zeker weet is dat ik over beide niet geschreven heb.Tenminste, ik kan het niet herinneren... 

woldraad
Schrijf wol of draad. Maar niet allebei. Ik weet wel waar het vandaan komt, ik heb een artikel over vingerhaken geschreven en daarin heb ik het woord wol en het woord draad gebruikt. Maar niet bij elkaar. 

blogger midden in tittel
Titel in het midden blogger, kan wel maar blogger midden in tittel (ja, titel met twee T's, als je het dan slecht doet, doe het dan ook heel slecht ook, haha). 

bruin katpapier
Oké, dit is gewoon een spelfout. Bruin kaftpapier werd natuurlijk bedoeld :). Oh en vingerhaaken was ook een populaire, hij kwam 3x langs. 

Oké, ze zijn niet allemaal even grappig, maar mensen maken best wel vaak spelfouten in hun Google zoekopdrachten!
Liefs, Daniëlle

3 opmerkingen:

  1. Wat een spelfouten in die zoekwoorden, vraag mij dan wel af hoe ze bij sommige dingen op jouw blog belanden (zilveren leging? ) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ernstig. Ik heb een hekel aan tenenkrommende spelfouten. Een zilveren leging? Beetje raar. Woldraad? Dubbelop. Hatelijk. Maar wel grappig dit, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik haat spelfouten!
    Dubbel lidwoord? ;)

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥